söndag 14 december 2008

Händelserik helg, hej!

Ojoj, vad det har hänt mycket denna helgen. I fredags träffade jag Martin och Therese i Dublin, det var åh så roligt så det var inte klokt. Kom inte hem förrns halv 2 på natten, och då hade jag tur, för jag vaknade precis när bussen stannade i Dundalk (japp, jag var dum nog att somna på vägen hem).

I lördags jobbade jag 1-8, fick gå en timma tidigare till julfesten, hade nog kunnat gå ännu lite tidigare om det inte vore för att en viss person jag skulle jobbat med var "sjuk" (hennes room mate sa att "hon spydde på toan hela morgonen". Konstigt att jag träffade henne i stan på morgonen då). Men det gjorde inte så mycket, för jag missade som tur var inte den delikata middagen! Det var första gången jag åt kött på drygt två månader. Och det var delicious. Sedan dansade vi hela kvällen och hade så kul, så kul.

Idag har vi jobbat, men det har varit en väldigt soft dag. Jobbar kväll hela veckan, måndag-fredag. Imorgon ska jag till skattekontoret och fixa med PPS numret som jag fick hemskickat igår! Och på lördag drar jag och Emma till Belfast och IKEA, det ska bli så KUL! Pepparkakor, here I come... Och på söndag kväll drar vi tre på bio och ser Twilight! Då har den ÄNTLIGEN haft premiär!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Den har redan haft premiär å du har ännu inte sätt den? Jag skulle ha sätt den på en gång haha! XD

Jennika sa...

MEN HAHA NEJ! Den har premiär på fredag, och då jobbar jag kväll, och på lördag ska vi till Belfast hela dagen, SÅ SÖNDAG BLIR FÖRSTA DAGEN JAG KAN SE DEN! XD
Hahhahhahahahahahahahahhaah